Reklamacje

Prawo do reklamacji

Jeżeli zakupiony produkt ma wadę, Klient ma prawo do reklamacji na podstawie rękojmi określonej w Kodeksie cywilnym.
Reklamacja może być zgłoszona w ciągu 2 lat od daty wydania towaru.


Jak złożyć reklamację

Reklamację można zgłosić w jeden z poniższych sposobów:

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:

  • Imienia i nazwiska
  • Adresu e-mail lub numeru telefonu
  • Numeru zamówienia lub daty zakupu
  • Opisu wady i okoliczności jej wystąpienia
  • Żądania Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)

Wysyłka reklamowanego produktu

Jeżeli jest to konieczne, prosimy o odesłanie reklamowanego produktu na adres:

Obszyj się - Wojciech Sobociński
Racula - Ireny Kosmowskiej 11
66-004 Zielona Góra

W przypadku uznania reklamacji, koszty przesyłki pokrywa sklep. Zwrot kosztów realizowany jest na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub inną uzgodnioną metodą.


Termin rozpatrzenia reklamacji

Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana.